Dzięki współpracy Fundacji „Kreska” im. Janusza Christy z firmą Blue Sunset Games z Gdańska do gry Go All Out! w 2018 r. dołączył nowy wojownik Łamignat – bohater kultowych komiksów z serii Kajko i Kokosz Janusza Christy z Sopotu. W sierpniu 2019 r. zmierzy się z nowym światowej sławy bohaterem! Jest nim ZORRO!
Dokładnie rzecz ujmując chodzi o podgatunek gier bitewnych (z ang. „fighting games”). Go All Out! to właśnie typowy „platform fighter”, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza „platformowa bijatyka”. W odróżnieniu od standardowych bijatyk, gatunek „platform fighterów” oferuje dynamiczne lokacje, na których mamy zwiększone możliwości poruszania się w pojedynku oraz możliwość przeróżnych (często nawet dziwacznych) konfiguracji plansz.
Łamignat jest drugą, po Raptorze (Raptors Online) gościnną postacią dołączającą do gry. Jest to też pierwsza postać pochodząca z komiksów! Gra jest kierowana zarówno do dorosłych odbiorców, jak i młodszych graczy w wieku od 12 lat wzwyż. Obecnie dzięki platformie Steam gra jest już dostępna na PC (link do gry ), a w przygotowaniu są wersję na Nintendo Switch, PS4 oraz Xbox One.
W grze staramy się kłaść nacisk na kolorową oprawę graficzną, schludne animacje oraz widowiskowe efekty specjalne. Unikamy natomiast rozlewu krwi na ekranie – to nie Mortal Kombat, a naszymi odbiorcami są zarówno młodsi jak i starsi gracze. Postawiliśmy na dobrą zabawę bez zbędnej przemocy – wyjaśnia Sebastian Kijaczko CEO Blue Sunset Games. Postać Łamignata została bardzo ciepło przyjęta wśród naszych graczy – wszak postać komiksowa w grze jest nie lada wydarzeniem w świecie bijatyk. Jeszcze przed premierą postaci dostawaliśmy fanarty – czyli rysunki naszych graczy właśnie z Łamignatem w roli głównej. Ludzie wymyślają dla postaci kolejne ciosy, stroje czy zachowania, które chcieli by zobaczyć w grze – dodaje Sebastian Kijaczko.
Z nową postacią Go All Out! Otrzyma ogromny patch z nową zawartością oraz masą aktualizacji, która zawiera między innymi :
- nową postać – Łamignata zwanego Straszliwym 😉
- 4 kolory dla Łamignata do kupienia w sklepie
- nowe osiągnięcie za zagranie Łamignatem
- nowy tryb gry – “Ball Mayhem” (zarówno online jak i offline)
- nową przestrzeń w grze “World Hub”
- Tryb Arcade został zaktualizowany o nowe ścieżki – Classic, Duel, Challenger i Go All Out
- nowy rodzaj ustawień specjalnie dla pojedynków 1 na 1 – połowa HP, 3x szybciej zbierany pasek mocy
- Combo Counters – dynamiczny licznik ciosów dla każdej postaci w grze
- bogatą sekcję w sklepie – “Ekwipunek” – z wyborem broni, czy masek
Szczegóły gry:
- wysokiej jakości grafika 3D zarówno postaci jak i lokacji
- różne style walki – każda postać jest inna
- system cross-stage – walcz na dwóch arenach zmieniających się w trakcie pojedynku
- rozgrywka dla 1-8 osób
- dynamiczny system walki – zarówno w ofensywie jak i defensywie
- tryb online i offline
- system ekwipunku i modyfikacji
Poniżej trailer GAO! Pokazywany podczas targów Gamescom:
O Blue Sunset Games (www.bluesunsetgames.com)
Jak z nazwy firmy można wywnioskować – tworzymy gry komputerowe. Choć firma ma siedzibę w Gdańsku, to dzięki współczesnym platformom dystrybucji cyfrowej (Steam, PSN, XLive, eShop) nasze gry można kupić praktycznie w każdym kraju, a co za tym idzie możemy rozprzestrzeniać swoją wizję tego, jak gry powinny wyglądać. Nasza definicja dobrej gry ma w sobie dwa podstawowe założenia. Pierwszym jest odpowiednio wyważona rozgrywka łącząca pewien stopień wyzwania, z satysfakcją płynącą z pokonywania kolejnych trudności. Nie jest to łatwe i trzeba poświęcić sporo czasu na odpowiedni balans poziomu trudności gry, jednak to właśnie ten element jest tym co z gry czyni grę, czyli medium, które daje zarówno rozrywkę jak i przyjemność. Drugim założeniem jest, jak my to nazywamy, dystrybucja zawartości gry do odbiorcy. Współcześnie spotykamy się z formą „DLC” czyli płatnych rozszerzeń oraz mikrotransakcji dających bonusy do rozgrywki. W Blue Sunset Games działamy inaczej – im dłużej grasz w naszą grę tym niejako więcej jej masz, bo jedynym sposobem na odblokowywanie dodatkowej zawartości jest po prostu granie w daną grę. I z takich właśnie założeń wychodzimy tworząc nasze gry i musimy przyznać, że zarówno nam developerom jak i graczom podoba się takie podejście do naszej wspólnej pasji, jaką są gry komputerowe.
red.