Kajko i Kokosz w kampanii BĄDŹCIE ZDROWI… PO PROSTU w Gdańsku. Zobacz galerię

Fundacja Kreska im Janusza Christy na zlecenie Gdańskich Autobusów i Tramwajów przygotował koncepcję akcji społecznej, w której nasi kultowi bohaterowie Kajko, Kokosz, Mirmił i Lubawa przypominają o konieczności noszenia maseczek szczególnie w komunikacji miejskiej. Hasło BĄDŹCIE ZDROWI… PO PROSTU promowało, również bezpieczny zakup biletów przez aplikacje mobilne.

Nie jest źle z przestrzeganiem przez gdańszczan obowiązku noszenia maseczek ochronnych bądź przyłbic w komunikacji miejskiej. Nie jest też jednak idealnie – wciąż zdarzają się osoby, które nie zasłaniają ust i nosa. Dlatego postanowiliśmy w sposób dość niekonwencjonalny przypominać naszym pasażerom o tym obowiązku – mówi Anna Dobrowolska, rzeczniczka spółki GAiT.

Plakaty i filmy pojawiły się już pod koniec października we wszystkich autobusach i tramwajach jeżdżących w Gdańsku. Specjalnie przygotowane kadry pojawił się również w mediach społecznościowych

Fundacja Kreska przy ścisłej współpracy z przedstawicielami spółek Gdańskie Autobusy i Tramwaje oraz Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku przygotowała propozycję scenariusza kampanii, layout plakatów i kadrów z wykorzystaniem komiksów Mistrza Janusza Christy. Do współpracy zaproszony został znany w środowisku komiksowym rysownik Wojciech Olszówka.

Plakat akcji w komunikacji miejskiej w Gdańsku /mat. Fundacja Kreska im. Janusza Christy
mat. Fundacja Kreska im. Janusza Christy
mat. Fundacja Kreska im. Janusza Christy
mat. Fundacja Kreska im. Janusza Christy
mat. Fundacja Kreska im. Janusza Christy
mat. Fundacja Kreska im. Janusza Christy
mat. Fundacja Kreska im. Janusza Christy
mat. Fundacja Kreska im. Janusza Christy
mat. Fundacja Kreska im. Janusza Christy

Organizatorzy: Miasto Gdańsk, Gdańskie Autobusy i Tramwaje oraz Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Materiał prasowy

Red. Fundacja Kreska im. Janusza Christy

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments